コールセンターオペレーターへ通話前情報を通知する

Delaconのコールウィスパーメッセージ機能では、通話前に発信者の広告ソース情報をオペレーターに通知することができます。このユニークな機能はビジネスの形態に合わせて自由にカスタマイズでき、一括設定することも、特定の電話番号に対して機能のオンオフを切り替えることも可能です。 メッセージからは発信者の状況を確認することができ、コンバージョン率の最大化を支援します。

以下はメッセージの一例です。

“ディスプレイ広告からの問い合わせです”

“新聞広告からの問い合わせです”

“アフィリエイト広告からの問い合わせです”

コールトラッキング・ソリューションを御社のクライアントに提供している場合は、この通知機能を利用することで、クライアントのオペレーターに対して「《御社名》からの問い合わせです」という通知を行うことができます。これによって御社のブランド力を強化し、問い合わせ誘引力を高めることが可能になります。

CALL NOW FOR A LIVE DEMO

00531161336

Rolling Number Calculator
Number of Users
Enter your average number of users:
per
Enter your maximum number of users:
per
Amount of Time on Site
Enter the average amount of time the user stays on the site in minutes:
minutes
Enter the maximum amount of time the user stays on the site in minutes:
minutes
Span of Time

Enter the number of hours that most users browse your site.

For example:

If most users arrive between 7am and 7pm, then the number of hours is 12 hours.
If most users browse your site during the day and all night, then the number of hours is 24.

hours
(24 hrs maximum)